Supportersavond met Hans de Zeeuw

Op 6 april jl. vond in het Supportershome een avond plaats waarop Hans de Zeeuw namens de BVO toelichting gaf op de werkwijze van de BVO en een update over de status van de club. Deze druk bezochte avond liet zien dat er veel interesse was in zijn verhaal en dat er onder de supporters nog veel vragen waren. Het bestuur van de Supportersvereniging heeft Hans de Zeeuw daarom opnieuw uitgenodigd om aanwezig te zijn op deze speciale Supportersavond, zodat hij ons kan bijpraten over wat er de afgelopen maanden is gebeurt en hij zal ook vragen beantwoorden vanuit de supporters.

Wij nodigen daarom alle supporters uit om op donderdag 9 november om 20:00 uur naar het Supportershome te komen en aanwezig te zijn op deze Supportersavond. Wij hopen op een open en informele avond, waar ruimte is voor discussie, maar ook voor respect naar elkaar. Tijdens de avond zal er mogelijkheid zijn om vragen te stellen, maar je kan deze via het contactformulier op deze website of de sociale media ook vooraf opsturen.

Tot 9 november!