Fanshop

De supportersvereniging heeft een eigen Fanshop, welke is gevestigd naast ons Supportershome op de grote parkeerplaats aan de Reeweg-zijde van het stadion. De fanshop is op wedstrijddagen geopend, een uur voor en een uur na de wedstrijden.

In onze shop vindt je een hele selectie van diverse fanartikelen, zoals sjaals, petten, mutsen, shirts, speldjes en nog veel meer. Loop gerust even binnen om te kijken wat er te verkrijgen is.

Momenteel is het niet mogelijk om producten online te bestellen en te laten versturen. Wij hopen dat dit in de toekomst wel weer kan door inzet van vrijwilligers.

FC Dordrecht Fanshop

Opening FC Dordrecht FanshopOp 19 november 2022 was het eindelijk zover: de officiële opening van de FC Dordrecht fanshop! Voor het eerst in de clubgeschiedenis opent FC Dordrecht een eigen fanshop op een top locatie in de prachtige binnenstad van Dordrecht.

Ga snel even langs om de leukste FC Dordrecht fanartikelen te kopen!

Achterom 95-97
3311 KB Dordrecht

De Fanshop is elke dinsdag tot en met zaterdag open van 12.00 tot 17.00 uur.

Online Webshop

Om voor iedere FC Dordrecht-supporter in binnen- en buitenland bereikbaar te zijn, biedt FC Dordrecht ook de mogelijkheid om online aankopen in de online fanshop te doen. Ook kun je hier je wedstrijdshirts voorzien van de officiële bedrukkingen.

Bezoek de FC Dordrecht webshophttps://fcdordrecht.nl/shop/