Juniorclub ‘De Lammetjes’

Juniorclub De LammetjesBen je 17 jaar of jonger en ben je gek van voetbal? Word dan gratis lid van de FC Dordrecht Juniorclub ‘De Lammetjes’!

Wat de juniorclub inhoudt?

Nou bijvoorbeeld het volgende:

• Het lidmaatschap is gratis!
  • Kans om mascotte van de wedstrijd te worden.
  • Kans om met te doen aan de vlaggenparade voor aanvang van de wedstrijd.
  • Kans om met te doen met het “handen-lopen” (de zogenaamde line-up).
  • Een eigen clubblad met daarin o.a. interviews, prijsvragen en het laatste nieuws.
  • Voetbaltoernooien, feestmiddagen en andere leuke dingen met spelers.

Lijkt het je wat?

Mail het naar jcdelammetjes@hotmail.com of bel naar 06-17027537.

Vermeld in je berichtje duidelijk je naam, adres, telefoonnummer en je geboortedatum.

Doe mee met de vlaggenparade of het handenlopen

Juniorclub De Lammetjes verzorgt voor de club bij elke thuiswedstrijd de vlaggenparade. Bovendien lopen bij elke thuiswedstrijd 11 Lammetjes aan de hand van een speler het veld mee op. Natuurlijk hebben we daarbij jullie hulp nodig! Dus als je het leuk vindt om hieraan mee te doen laat dat dan weten. Stuur een mailtje of stuur een briefje naar bovenstaand adres schrijf daarin je naam, leeftijd en telefoonnummer zodat we je kunnen bellen als we je nodig hebben.

De Juniorclub heeft zijn eigen Facebook pagina (www.facebook.com/jcdelammetjes)!!!

Wie doet wat

Bestuur Conchita van Lammeren (voorzitter)
Jolanda Witman van Ruijven (vice voorzitter)
Patrick de Ruijter (secretaris)