Lid worden

De Supportersvereniging is de officiƫle vertegenwoordiger van de supporters van FC Dordrecht en is vanuit die positie gesprekspartner van de BVO FC Dordrecht. Daarnaast is de Supportersvereniging de uitbater van het Supportershome en organisator van de reizen naar uitwedstrijden van FC Dordrecht.

Waarom lid worden?

Als lid van de Supportersvereniging draag je bij aan het verder verbeteren van de wedstrijdbeleving bij FC Dordrecht, iets waar wij als Supportersvereniging ons continu voor blijven inzetten. Leden kunnen via de Algemene Ledenvergadering actief het beleid mede bepalen, maar ook gedurende het seizoen aanschuiven bij het bestuur. De vereniging heeft namens de leden met vaste regelmaat contact met de club, waar met name supporterszaken worden besproken, maar ook informatie vanuit de BVO wordt gedeeld.

• Toegang tot het supportershome
  • Gratis deelname aan de afsluitende Supportersavond aan het eind van het seizoen
  • Inspraak op het beleid van de vereniging via de Algemene Ledenvergadering
  • Deelname activiteiten die georganiseerd worden door de activiteitencommissie
  • Als eerste op de hoogte van het reilen en zeilen binnen FC Dordrecht
  • Door jouw lidmaatschap kan de Supportersvereniging bestaan en haar taken vervullen bij FC Dordrecht

Wat kost het?

De contributie seizoen 2023-2024 bedraagt voor iedereen vanaf 18 jaar 10 euro.

Hoe kan je betalen

• Je kan je contributie overmaken op rekening NL66 INGB 066.14.13.314 t.n.v. Supportersvereniging FC Dordrecht o.v.v. lidmaatschap en je naam.
  • Met een seizoenkaart kan je gratis lid worden van de SV

We hopen dat je lid wilt worden/blijven en begroeten je graag in het stadion of het supportershome!

Meld je nu aan!

Soort lidmaatschap (verplicht)
    Volwassen lid (vanaf 18 jaar: 10 euro per seizoen)Gratis via mijn seizoenkaartClub van 50 (25 euro per seizoen incl. naambordje)

Manier van betalen (verplicht)