De winnaar van de Sjaalontwerpwedstrijd is…….

Enkele weken geleden vroegen wij onze supporters om een ontwerp te maken voor de nieuwe sjaal in de Fanshop. Wij hadden niet verwacht dat er zoveel creativiteit in jullie zat en ontvingen maar liefst zestien ontwerpen. En het niveau lag hoog, dat was meteen duidelijk. Aan het bestuur van de Supportersvereniging dan ook de lastige taak om er drie uit te kiezen die naar de finaleronde zouden gaan. Op deze sjaals kon uiteindelijk door jullie gestemd worden. Ook dat is veelvuldig gedaan en wij kunnen melden dat er een winnaar is! Bekijk de video hieronder en zie welke sjaal dat is geworden!

Deze sjaal zal binnenkort te koop zijn in onze Fanshop en de winnende ontwerper krijgt hem van ons cadeau! De Fanshop is op wedstrijddagen geopend vanaf 18:30 uur en sluit anderhalf uur na de wedstrijd. De Fanshop is te vinden naast de ingang aan de grote parkeerplaats, tegenover de kassa’s.

Wij willen alle ontwerpers bedanken voor de tijd en moeite die zij hebben besteed aan dit project. Gezien de vele leuke inzendingen, zullen wij in de toekomst vaker om jullie input vragen voor nieuwe producten in onze shop!