Algemene Ledenvergadering & Nieuwjaarsborrel

Op vrijdag 19 januari 2024 zal om 19:30 uur de ALV plaatsvinden in het Supportershome. Alle leden zijn per mail uitgenodigd en hebben de benodigde documenten in deze mail kunnen vinden. Wij nodigen alle leden uit om aanwezig te zijn op deze vergadering, waarin wij toelichting zullen geven op het gevoerde en te voeren beleid van onze vereniging. Uiteraard is er ruimte voor vragen vanuit de leden.

Wij hopen de vergadering om 21:00 uur te kunnen afsluiten, uiteraard niet voordat iedereen zijn of haar vragen hebben gesteld. Vervolgens zal namelijk de Nieuwjaarsborrel plaatsvinden, waar uiteraard alle leden welkom zijn. Wij kunnen dan met elkaar toosten op een gezond en sportief 2024!

Heb je geen uitnodiging ontvangen en ben je wel lid, stuur ons dan een berichtje via de socials of op het emailadres info@svfcdordrecht.nl.