Ga mee naar FC Oss!

De Supportersvereniging probeert iedere uitwedstrijd een bus te laten rijden zodat supporters aanwezig kunnen zijn bij deze wedstrijden. Zo ook aankomende vrijdag in Oss, waar FC Dordrecht aantreedt tegen de lokale FC. Maar wij hebben jullie hulp nodig!

Er zijn op dit moment nog minimaal 5 inschrijvingen voor de bus nodig om deze te laten rijden. Mocht je dus twijfelen om mee te gaan, dit is jouw kans om een hoop supporters extra blij te maken en de bus te doen rijden. Om het inschrijven extra makkelijk te maken, maak gebruik van het formulier onder dit bericht en zet jouw naam op de lijst. Het betalen van de busreis kan aankomende donderdagavond in het Supportershome of vrijdag voor vertrek. De details van deze busreis zijn als volgt:

Vrijdag 8 september, vertrek 18:15 uur vanaf het Supportershome
Kosten voor busreis en wedstrijdticket: 25 euro (20 euro voor AOW’ers en Lammetjes)
In de bus is catering (drinken en snacks) aanwezig tegen een kleine vergoeding.

Nogmaals, wij hopen dat er nog een aantal supporters zich toch aanmelden voor de bus, zodat ook bij deze uitwedstrijd wij deze kunnen doen laten rijden.